Aktualności

          • Nauka zdalna

          • Zgodnie z decyzją MEN od 26 października do 8 listopada zajęcia dla uczniów klas IV-VIII będą się odbywały w formie zdalnej.

            Marzena Szymańska

            Dyrektor Szkoły

          • Uczeń na kwarantannie

          • Procedura prowadzenia nauczania  z uczniem przebywającym na kwarantannie
            w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół
            im. 7 Pułku Strzelców Konnych Wlkp. w Biedrusku.

             

            1. Uczeń, który decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego przebywa na kwarantannie lub izolacji, przechodzi na nauczanie zdalne.
            2. Wychowawca bezzwłocznie informuje o kwarantannie ucznia zespół nauczycieli uczących
              w danej klasie za pośrednictwem e-dziennika bądź ustnie.  Nauczycieli obowiązuje dyskrecja
              i tajemnica służbowa.
            3. Nauczyciele uczący przesyłają  uczniowi (w przypadku klas 1–3 rodzicowi /opiekunowi) materiały, korzystając z platformy Microsoft Office 365.
            4. Materiały uczniowi przesyłane są codziennie z przedmiotów zgodnie z planem zajęć ucznia,
              w terminie dogodnym dla nauczyciela.
            5. Nauczyciele uwzględniają indywidualne predyspozycje psychofizyczne ucznia oraz uwarunkowania technologiczne posiadanych przez niego narzędzi elektronicznych.
            6. Nauczyciele mogą udzielać również konsultacji telefonicznej dla uczniów i rodziców, po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową za pośrednictwem e-dziennika Vulcan.
            7. Sprawdziany i kartkówki mogą być napisane przez uczniów po zakończeniu kwarantanny
              w terminie uzgodnionym z nauczycielem danego przedmiotu.
            8. Uczniowi biorącemu udział w zajęciach nauczyciel wpisuje zn  (zdalne nauczanie).
            9. Szkolny pedagog i psycholog będą pełnić dyżur dla uczniów i rodziców poprzez dziennik elektroniczny Vulcan. Po uzgodnieniu z pedagogiem i psychologiem istnieje możliwość rozmowy telefonicznej.
          • Młodzieżowa Rada Gminy Suchy Las



          • Kto może zostać naszym kandydatem do Młodzieżowej Rady Gminy Suchy Las?

            - uczeń naszej szkoły, zamieszkały na terenie naszej gminy, który w dniu wyborów ma ukończone 13 lat,

            - kandydatów zgłasza grupa co najmniej 10 uczniów,

            - kampania wyborcza rozpoczyna się z dniem ogłoszenia wyborów,

            - zgodę na kandydowanie wyraża: uczeń-kandydat i jego rodzice.


                        CHCESZ DZIAŁAĆ!            

            JESTEŚ AKTYWNY!

            MASZ DUŻO POMYSŁÓW!


            GMINY SUCHY LAS

            HARMONOGRAM WYBORÓW:

            - 25 września – ogłoszenie wyborów

            - do 9.10.2020 – zgłaszanie kandydatów

            - 12.10.2020 ustalenie list kandydatów

            - 14.10.2020 wywieszenie list kandydatów

            - 21.10.2020 wybory do Młodzieżowej Rady Gminy Suchy Las (głosowanie jest dobrowolne)



            Młodzieżowa Rada Gminy Suchy Las


            Cel działania Rady:

            1. upowszechnianie idei samorządowej wśród młodzieży,
            2. zwiększenie aktywności młodych ludzi,
            3. kształtowanie i utrwalanie postaw demokratycznych oraz wyrabianie umiejętności podejmowania decyzji w określonych obszarach zagadnień,
            4. kształtowanie poczucia odpowiedzialności w zakresie spraw dotyczących samorządu lokalnego,
            5. zapewnienie uczestnictwa młodzieży w życiu publicznym, w tym w procesie podejmowania decyzji bezpośrednio wpływających na sposób i jakość zycia,
            6. reprezentowanie interesów młodzieży wobec organów samorządu gminnego, samorządów uczniowskiech oraz organizacji pozarządowych,
            7. prowadzenie wśród młodzieży kampanii informacyjnej na temat roli samorządu terytorialnego oraz zakresu jego funkcjonowania.

            *Zarządzenia regulujące wybory znajdują się w zakładce Samorządu Uczniowskiego.




          • Pasowanie pierwszoklasistów 2020/2021

          •  

            W piątek 11. września odbyło się w naszej szkole pasowanie pierwszoklasistów na uczniów.

            W związku z panującą pandemią i związanymi z nią obostrzeniami uroczystość podzielona była na dwie części. W pierwszej brali udział uczniowie klasy I a,  w drugiej – klasy I b. Dzieciom w tym dniu towarzyszyli rodzice i dziadkowie.

            Pierwszoklasiści obejrzeli krótki program artystyczny przygotowany przez uczniów ze starszych klas. Powagi i rangi uroczystości dodała obecność pocztu sztandarowego i wspólne odśpiewanie hymnu państwowego i szkolnego. Potem przyszła pora na złożenie ślubowania przez uczniów i pasowanie ich przez panią dyrektor Marzenę Szymańską. Pierwszaki złożyły  też swoje popisy, w postaci odcisku palca wskazującego, w kronice szkoły.

            Po części oficjalnej nastąpiło wręczenie pamiątkowych dyplomów, przypinek, pierwszych legitymacji szkolnych. Był też słodki upominek od Rady Rodziców Szkoły.

            Choć nie było w tym roku poczęstunku na koniec spotkania, uczniowie i tak czuli się szczęśliwi, że ta uroczystość miała miejsce, że są już prawdziwymi uczniami szkoły.

            Życzymy im, aby pobyt w szkole był zawsze przyjemny, a nauka okazała się wspaniałą przygodą.                                                                                                                                                                                                                                                        Katarzyna Wlazło

             

          • "Szkoły kompetencji w Gminie Suchy Las"

          •  

            Pragniemy poinformować, iż w Zespole Szkół im. 7 Pułku Strzelców Konnych Wielkopolskich w Biedrusku realizowany jest projekt pt.:

            Szkoły kompetencji w Gminie Suchy Las

            Projekt wdrażany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.4. Kształcenie ogólne w ramach ZIT dla MOF Poznania, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

            Głównym celem projektu jest podniesienie wiedzy i kompetencji 808 uczniów, w tym

            o specjalnych potrzebach - w zakresie matematyki i informatyki, podniesienie kompetencji 26 nauczycieli (21K) oraz wyposażenie pracowni przedmiotowych 4 szkół na terenie gminy Suchy Las w okresie od 31.03.2020 do 30.09.2021 r.  Wsparciem w ramach projektu zostaną objęte 4 szkoły: SP nr 1 w Suchym Lesie, SP nr 2 w Suchym Lesie, SP w , SP w Biedrusku oraz SP w Chludowie.

            W ramach projektu zaplanowano:

            -wsparcie uczniów z zakresu rozwijania kompetencji matematycznych i informatycznych,

            w tym również w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego

            -poprawę warunków dydaktycznych w szkołach poprzez doposażenie pracowni informatycznych i matematycznych, które pozwolą stworzyć warunki do

            nauczania opartego na metodzie eksperymentu.

            -wsparcie indywidualnego podejścia do ucznia poprzez realizację zajęć dodatkowych, zakup materiałów dydaktycznych dla ucznia ze specjalnymi potrzebami

            -wsparcie nauczycieli w zakresie pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz nauczania z zakresu matematyki i informatyki oraz

            wykorzystania sprzętu i pomocy dydaktycznych do nauczania eksperymentalnego.

             

            Wartość projektu: 607 092,79 zł

            Dofinansowanie projektu z UE: 570 541,38 zł

          • Terminarz wyjazdów na pływalnię

          • Poniedziałki - klasy III

             

            28 września

            12 października

            26 października

            9 listopada

            23 listopada

            7 grudnia

            21 grudnia

            11 stycznia

            25 stycznia

             

            Wtorki - pozostałe klasy

             

            29 września

            13 października

            27 października

            10 listopada

            24 listopada

            8 grudnia

            22 grudnia

            12 stycznia

            26 stycznia

             

          • Narodowe Czytanie

          • Wiadomość ze strony Kuratorium Oświaty w Poznaniu:

             

            „Balladyna” Juliusza Słowackiego lekturą dziewiątej odsłony Narodowego Czytania

            5 września (sobota) 2020, g. 11.00, Sala Czerwona Pałacu Działyńskich, Stary Rynek w Poznaniu.

            Ze względu na pandemię Narodowe Czytanie przeprowadzimy w tym roku w nieco innej formule, bez publiczności. Czytanie zostanie nagrane i wyemitowane w internecie. Zamiast wystawy dzieł Słowackiego powstał filmik z zamku w Kórniku, na którym zobaczyć można m.in. pierwsze wydanie „Balladyny” i rękopis wiersza poety „Smutno mi Boże”

            Partnerzy i współpracownicy projektuWielkopolski Urząd Wojewódzki,Wielkopolskie Kuratorium Oświaty,Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe,Biblioteka Kórnicka PAN,Zespół Szkół Mechanicznych w Poznaniu, Liceum Ogólnokształcące Mistrzostwa Sportowegow Poznaniu i Stowarzyszenie Teatralne Legion z Kórnika.

            W Czytaniu wezmą też udział:

            • Łukasz Mikołajczyk, wojewoda wielkopolski
            • Zbigniew Talaga, p.o. Wielkopolskiego Kuratora Oświaty
            • Tomasz Jasiński, dyrektor Biblioteki Kórnickiej PAN
            • Cezary Mazurek, Pełnomocnik Dyrektora Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN d.s.. Poznańskiego Centrum Superkomputerowo-Sieciowego

             

            Na Narodowe Czytanie corocznie zaprasza prezydent RP, w tym osobnym listem także wojewodów.

            Tegoroczne Czytanie nagra zespół Poznańskiego centrum Superkomputerowo-Sieciowego i wyemituje na żywo w mediach społecznościowych.

            Oglądaj nas 5 września o godz. 11 na www.facebook.com/wielkopolskiurzadwojewodzki/

             

             

             

            Zapraszamy uczniów naszej szkoły do udziału w akcji.

            Pod tym linkiem można zobaczyć rękopis dzieła Juliusza Słowackiego:

            https://polona.pl/item/balladina-tragedya-w-5-aktach,ODY4MzM5/8/#info:metadata

             

            Monika Kowalska

             

             

          • Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2020/2021

          • We wtorek, 1 września 2020 r., odbyła się uroczystość rozpoczęcia nowego roku szkolnego dla 281 uczniów, w tym dla 43 pierwszoklasistów. Ze względów epidemicznych uroczystość zorganizowano na placu przed wejściem do budynku wg ustalonego wcześniej harmonogramu. Od godziny 9.00 pani dyrektor Marzena Szymańska oraz pani wicedyrektor Jolanta Jedynak serdecznie witały uczniów kolejnych klas w murach naszej szkoły. Następnie odbyły się pierwsze spotkania z wychowawcami, na których uczniowie zostali zaznajomieni z procedurami bezpiecznego naucznia stacjonarnego. 

            1 września obchodziliśmy również 81. rocznicę wybuchu II wojny światowej, z tej okazji Pani Dyrektor wraz z delegacją uczniów naszej szkoły złożyli kwiaty i zapalili znicze pod pomnikiem naszego Patrona - 7 Pułku Strzelców Konnych Wlkp.

             

            Monika Kowalska

          • Zebrania z rodzicami

          • Szanowni Rodzice!

            Spotkania z wychowawcami odbywać się będą wg poniższego harmonogramu:

             

            3 września: 

            16.30 – klasa 1a – sala 109      

            18.00 – klasa 1b – sala 109      

             

            9 września:                               

            17.00 – klasa 2a – sala 109      

            17.00 – klasa 3a – sala 210      

            17.00 – klasa 4b – sala 110      

            17.00 – klasa 5 – sala 206        

            18.00 – klasa 2b – sala 107      

            18.00 – klasa 3b – sala 201      

            18.00 – klasa 4a – sala 209      

             

            10 września: 

            17.00 – klasa 6a – sala 209 

            18.00 – klasa 7a – sala 201 

            18.00 – klasa 8a – sala 107 

            17.00 – klasa 6b – sala 109 

            18.00 – klasa 7b – sala 212 

            18.00 – klasa 8b – sala 210 

             

            Serdecznie zapraszamy!

          • Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021

          • Serdecznie zapraszamy uczniów 

            na rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021

            w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. 7 PSK Wlkp. w Biedrusku

            1 września 2020 r.

             

            8:00 – klasy pierwsze

            9:00 – klasy II-III

            10:00 – klasy IV-VI

            11.00 – klasy VII-VIII

             

            O wyznaczonych godzinach dzieci spotykają się klasami przed budynkiem szkoły (w razie deszczu będą kierowani do hali sportowej). Wszyscy obecni muszą być zaopatrzeni w środki ochrony osobistej (maseczki). Po powitaniu przez Dyrektora Szkoły uczniowie przejdą z wychowawcami do klas. 

            Uczniowie klas siódmych po spotkaniu z wychowawcami będą pisali test kompetencji językowych, który z powodu zawieszenia zajęć stacjonarnych nie odbył się w maju. Jego wynik pozwoli na przypisanie do grupy podstawowej i zaawansowanej na zajęciach z j. angielskiego. 

          • Bezpłatna komunikacja dla uczniów

          • Szanowni Państwo!

            Na podstawie Uchwały nr XXI/250/20 Rady Gminy Suchy Las z dnia 9 lipca 2020r. w sprawie określenia uprawnień do korzystania z bezpłatnych przejazdów środkami transportu zbiorowego dla uczniów szkół podstawowych na terenie oraz poza terenem Gminy Suchy Las istnieje możliwość przyznania uczniom prawa do bezpłatnych szkolnych biletów sieciowych uprawniających do poruszania się na terenie Gminy Suchy Las i poza nią w ramach aglomeracyjnego systemu transportu publicznego zarządzanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu.

             

            Bilet szkolny (ważny od 1 października do 30 września) aktywowany zostanie w formie Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej (PEKA) lub Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej Junior (PEKA Junior). Będzie obowiązywał na obszarze stref biletowych A+B+C+D.

            UWAGA: Uprawnionymi do biletów są uczniowie szkół podstawowych zamieszkali na terenie gminy, których rodzice lub prawni opiekunowie wskazują, że adresem ich miejsca zamieszkania do celów rocznego rozliczenia podatku dochodowego, jest gmina Suchy Las.

             

            W celu aktywacji bezpłatnego biletu szkolnego dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych na terenie gminy Suchy Las konieczne jest złożenie w placówce oświatowej, do której Uczeń uczęszcza:

            - imiennej karty PEKA lub karty PEKA Junior, której posiadaczem jest Uczeń, w terminie od rozpoczęcia roku szkolnego do 18 września każdego roku kalendarzowego w okresie pracy sekretariatów wszystkich placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie gminy Suchy Las.

             

            Zachęcamy do jak najszybszego składania wniosku o wydanie karty PEKA lub PEKA Junior. Karty PEKA złożone po terminie 18 września nie zostaną uwzględnione.

             

            Damian Torba

            Inspektor ds. komunalnych w Referacie Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las

          • Nowy rok szkolny 2020/2021 - zalecenia i wytyczne MEN

          • Powrót do szkół od 1 września 2020 r.

            Zgodnie z zapowiedziami MEN sytuacja wygląda następująco:

            W roku szkolnym 2020/2021 od 1 września rozpocznie się nauka w szkołach. Resort opracował wytyczne dla szkół w związku z pandemią koronawirusa (podane w załączeniu).

            Wytyczne mówią, jak zorganizować lekcje, wydawać posiłki, co robić w sytuacji z problemami zdrowotnymi nauczyciela lub ucznia.

            – Jeżeli na danym terytorium doszłoby do wielu zakażeń, to dyrektor szkoły, wraz z pozytywną opinią powiatowego inspektora sanitarnego, będzie mógł wprowadzić dodatkowe obostrzenia lub ograniczyć funkcjonowanie placówki.

            W takiej sytuacji, zgodnie ze słowami Ministra Edukacji Narodowej, część dzieci będzie mogła uczestniczyć w nauczaniu w tradycyjnej formie, a część przejdzie na nauczanie zdalne. Jeśli ryzyko będzie większe, to będzie możliwość przejścia na całkowite nauczanie zdalne.

            Załącznik z wytycznymi 

            Wytyczne_dla_szko__l_i_placo__wek_-_wrzesien___2020.pdf

            Konferencja prasowa MEN, 5 sierpnia 2020 r. 

          • Wyprawka pierwszoklasisty

          • WYPRAWKA DO KLASY I

            1. Ryza papieru
            2. Blok rysunkowy kolorowy (mały)
            3. Blok techniczny biały (mały)
            4. Blok techniczny kolorowy (mały)
            5. Papier kolorowy A4
            6. Plastelina
            7. Podkładka do malowania i lepienia z plasteliny.
            8. Kredki świecowe
            9. Kredki ołówkowe
            10. Gumka do mazania
            11. 2 ołówki
            12. Temperówka – zamykana
            13. Klej w sztyfcie
            14. Klej magic w tubie
            15. Nożyczki
            16. Pisaki
            17. Teczka z gumką na rysunki
            18. Teczka z gumką na kartkówki/sprawdziany
            19. Zeszyty 16 kartkowe: 2 w kratkę i 2 w wąskie kolorowe linie
            20. Pędzle – 2 szt.( gruby np. nr 12 i cienki)
            21. Farby plakatowe
            22. Pojemnik na wodę

            Prosimy o podpisanie zeszytów i teczek na okładce.

             

          • Wykaz podręczników i zeszytów ćwiczeń  na rok szkolny 2020/2021 Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół im. 7 PSK Wlkp. w Biedrusku

          •  

            RELIGIA

             

            Klasa I

            Tytuł podręcznika i autor: „Kocham Pana Jezusa” ks. dr Paweł Maczek

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-04-01/18-PO-3/20

            Klasa II

            Tytuł podręcznika i autor: „Kochamy Pana Jezusa” ks. dr Jan Szpet, D. Jackowiak

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-12-01/10-PO-1/12

            Klasa III

            Tytuł podręcznika i autor: „Przyjmujemy Pana Jezusa” ks. dr Jan Szpet, D. Jackowiak

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-13-01/10-PO-1/12

            Klasa IV

            Tytuł podręcznika i autor: „Jestem chrześcijaninem” ks. dr Jan Szpet, D. Jackowiak

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-21-01/10-PO-1/11

            Klasa V

            Tytuł podręcznika i autor: „Bóg szuka człowieka” Beata Zawiślak, ks. dr Marcin Wojtasik

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-21-01/18-PO-2/20

            Klasa VI

            Tytuł podręcznika i autor: „Wierzę w Kościół” ks. dr Jan Szpet, D. Jackowiak

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-23-01/10-PO-2/13

            Klasa VII

            Tytuł podręcznika i autor: „Spotkanie ze Słowem” ks. dr Jan Szpet, D. Jackowiak

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-31-01/10-PO-1/11

            Klasa VIII

            Tytuł podręcznika i autor: „Aby nie ustać w drodze” ks. dr Jan Szpet, D. Jackowiak

            zeszyt ćwiczeń

            Wydawnictwo św. Wojciecha

            Nr dopuszczenia: AZ-32-01/10-PO-1/12

          • Pożegnanie absolwentów 2020

          • 26 czerwca w Szkole Podstawowej w ZS im. 7 PSK Wlkp. w Biedrusku odbyło się uroczyste rozdanie świadectw uczniom klas ósmych. Naszą szkołę opuszczało 24 absolwentów. W tym dniu wręczono aż 12  świadectw z wyróżnieniem oraz wiele nagród za różne osiągnięcia i konkursy.

            Wśród zaproszonych gości znaleźli się: p. Radosław Banaszak, przewodniczący Zarządu Osiedla Biedrusko; p. Krzysztof Łączkowski, radny gminy Suchy Las; p. Natalia Kunachowicz-Skałecka, przewodnicząca Rady Rodziców; p. Edyta Pędzińska, zastępca przewodniczącej RR, p. Roma Bandosz, skarbnik RR oraz p. Joanna Mularczyk-Czeszyk, reprezentująca Agencję Mienia Wojskowego.

            Absolwenci wysłuchali przemówień  p. dyrektor Marzeny Szymańskiej i p. Radosława Banaszaka. Troje uczniów z najwyższą średnią ocen i wzorowym zachowaniem (Gabriela Łopka, Marta Rogalińska, Krzysztof Pytlak) otrzymało Nagrody Wójta Gminy Suchy Las. Gabriela Łopka została też nagrodzona przez Zarząd Osiedla Biedrusko. Natomiast Oliwia Staszak i Agata Dzielawska jako uczennice, które najbardziej podniosły swoje wyniki w nauce w porównaniu do ubiegłego roku, zostały obdarowane upominkami ufundowanymi przez Agencję Mienia Wojskowego. Rada Rodziców wręczyła każdemu z uczniów Dyplomy Absolwenta i pamiątkowe medale, a ci, którzy zasłużyli na świadectwo z wyróżnieniem, otrzymali medale Wzorowego Ucznia. Gabriela Łopka została także nagrodzona za wieloletnią owocną działalność w Samorządzie Uczniowskim. Drobne upominki za reprezentowanie szkoły w poczcie sztandarowym, występy w kole teatralnym czy udział w licznych konkursach otrzymała większość uczniów. Nie zabrakło też podziękowań dla Rodziców, którzy najbardziej angażowali się w życie szkoły.

            Po zakończeniu oficjalnej części uroczystości w imieniu społeczności uczniowskiej głos zabrała przewodnicząca 8A Gabriela Łopka. Podzieliła się refleksjami z minionych ośmiu lat, wyraziła serdeczne podziękowania nauczycielom i pracownikom szkoły. Na koniec siódmoklasiści pożegnali swoich starszych kolegów i wręczyli im upominki od Samorządu Uczniowskiego.

            Pomimo wymogu zachowania reżimu sanitarnego były to wzruszające chwile, które na długo pozostaną w pamięci wszystkich obecnych.

          • Zakończenie roku szkolnego

          • ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO:

            CZWARTEK 25 czerwca:

            klasa 1a - godz. 15.00 - sala 109

            klasa 1b - godz. 16.00 - sala 109

            klasa 2a - godz. 17.00 - sala 109

            klasa 2b - godz. 18.00 - sala 109

            klasa 3a - godz. 17.30 - sala 105

            klasa 3b - godz. 18.30 - sala 105

            PIĄTEK 26 czerwca:

            godz. 9.00 - klasy 8a i 8b - hala sportowa - uroczystość pożegnania absolwentów szkoły podstawowej

            godz. 10.30 - klasa 4 - sala 105

            godz. 11.00 - klasa 5a - hala sportowa

            godz. 11.00 - klasa 6b - sala 109

            godz. 12.00 - klasa 5b - hala sportowa

            godz. 12.00 - klasa 6a - sala 201

            godz. 12.30 - klasa 7a - sala 107

            godz. 12.30 - klasa 7b - sala 109

          • Ósmoklasiści, powodzenia!

          • Drodzy Uczniowie!

            Przed Wami szczególnie ważne wydarzenie - egzamin ósmoklasisty.

            Życzymy Wam skupienia, weny twórczej, samych trafnych odpowiedzi, opanowania stresu, optymizmu i wiary w siebie. Oby wszystkie Wasze marzenia i oczekiwania się spełniły.

            Niech lata nauki zaowocują wysokimi ocenami na egzaminie!

             

            Trzymamy za Was kciuki, powodzenia!

             

            Dyrekcja, Nauczyciele, Pracownicy szkoły.

             

          • Regulamin zwrotu podręczników w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. 7 PSK Wlkp. w Biedrusku w warunkach pandemii Covid-19. Czerwiec 2020 r.

          • Szanowni Państwo!


            Prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem i zwrot podręczników w wyznaczonych terminach oraz stosowanie się do zaleceń opisanych w regulaminie w celu zachowania standardów bezpieczeństwa.


            Okres kwarantanny dla książek i innych materiałów przechowywanych w bibliotekach:

            • na powierzchniach plastikowych (np. okładki książek, płyty itp.) wirus jest aktywny do 72 godzin (trzy doby);

            • tektura i papier – wirus jest aktywny do 24 godzin (jedna doba).

            1. Podręczniki oraz książki wypożyczone z biblioteki są zwracane przez uczniów/rodziców w ustalone przez dyrektora określone dni, w celu uniknięcia grupowania się osób.

            2. Książki wypożyczone z biblioteki szkolnej należy zwrócić razem z podręcznikami.

            3. Wychowawca powiadamia rodziców przez dziennik elektroniczny o terminach zwrotów książek i podręczników. Zwroty rozpoczną się 8 czerwca, klasy ósme zwracają podręczniki po egzaminie, 19 czerwca.

            4. Podręczniki i książki zwracane będą w wyznaczonych miejscach. Rodzice zostaną poinformowani przez e-dziennik o miejscu zwrotu.

            5. Po ustaleniu terminu spotkania nauczyciel bibliotekarz przeznacza 10 minut na każdego ucznia - zgodnie z numerem ucznia w dzienniku.

            6. Zgodnie z regulaminem wypożyczania i zwrotu podręczników, podręczniki zwracane są w kompletach; usunięte powinny z nich zostać: foliowe okładki, zapisane ołówkiem imię i nazwisko ucznia oraz notatki, a także inne dokumenty, notatki, zakładki znajdujące się podręczniku. Ze względu na kwarantannę książek nie będzie możliwe zabieranie pozostawionych w książkach dokumentów po dokonaniu zwrotu podręczników.

            7. Zwracane podręczniki powinny być zapakowane w reklamówki oraz opisane na zewnątrz: imię, nazwisko ucznia, klasa, data zwrotu. Zwracający przygotowuje listę podręczników zawierającą numer inwentarzowy spisany z podręcznika: Przykład: Ania Kowalska kl. 4, 1. j. polski 14262, 2. matematyka 12473 itd.

            8. Nauczyciel bibliotekarz sprawdza ilość oraz numer inwentarzowy zwracanych podręczników, wpisuje zwroty na karcie wypożyczeń ucznia.

            9. Po upływie kwarantanny nauczyciel bibliotekarz dokonuje oceny stanu technicznego zwróconych podręczników. W sytuacji stwierdzenia zagubienia lub zniszczenia rodzic zobowiązany jest do zwrotu kosztów zakupu zagubionego lub zniszczonego podręcznika/książki zgodnie z regulaminem korzystania z podręczników i biblioteki szkolnej, o czym zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą innych narzędzi komunikacji.

            10. Ze względu na stan epidemiczny oraz konieczność kwarantanny książek, informacje o brakach lub uszkodzeniach książek wychowawca przekazuje rodzicom po zakończeniu kwarantanny książek.

            11. Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu podręczników powinien być w maseczce i rękawiczkach.

            12. Zachowany powinien być dystans 2 metrów pomiędzy osobami; zwracający powinni pozostać w wyznaczonych miejscach.

            13. Każdorazowo po odbiorze książek lada biblioteczna będzie zdezynfekowana.

            14. Bibliotekarz oraz pracownicy szkoły będą zabezpieczeni w środki ochrony osobistej.

            15.  Zwracane podręczniki i książki składowane będą w wyznaczonych dla celów kwarantanny pomieszczeniach.

            16.  Zapytania o książki lub wyjaśnienia spraw dotyczących wypożyczeń rodzice i uczniowie mogą kierować do bibliotekarza przez e-dziennik lub na na adres e-mail: biblioteka@spbiedrusko.edu.pl lub wychowawcy.

            Harmonogram_zwrotu_podrecznikow_2020_KLASY_1-8.jpg​​​​​​​