Aktualności

          • SUKCESY PIŁKAREK SP BIEDRUSKO

          • Piłkarki SP Biedrusko zajęły wczoraj 2 miejsce w półfinale wojewódzkim i awansowały do finału Wielkopolskiego Turnieju Orlika , który odbędzie się w 22 czerwca w Szamotułach . W pierwszym meczu półfinału nasze zawodniczki pokonały zespół z Łakoma 2 : 0, a w drugim po dramatycznym spotkaniu zremisowały z Trzcianką 1 : 1. Pierwsze miejsce zajął zespół                      z Trzcianki, który przy równej ilości punktów miał o jedną bramkę strzeloną więcej niż nasza drużyna. Do finału awansowały 2 zespoły .

            Oto autorki tego osiągnięcia : Inga Abramowicz, Nina Burzyńska, Alina Kłódczyńska, Lena Konkowska, Nadia Konkowska, Antonina Łopka, Dagmara Matysiak, Zuzanna Szaj, Zofia Tecław i Karolina Zwolińska.

            Natomiast dziś podopieczne trenera Kamińskiego grały w finale Poznańskiej Ligi Orliczek. Nasze piłkarki zajęły 5 miejsce, za co dostały puchar, medale i nagrody rzeczowe.

             

                                                                                         Waldemar Kamiński

          • Zebrania z rodzicami pierwszoklasistów

          • Zebranie z rodzicami przyszłych uczniów klas pierwszych odbędzie się 30.08.2021 r.

            Klasa 1a o godz. 17.00

            Klasa 1b o godz. 18.00.

            21 czerwca 2021 r. na stronie internetowej szkoły zostanie zamieszczona informacja dotycząca "wyprawki" dla uczniów klas pierwszych.

          • Ważne!

          • Zgodnie z rozporządzeniem MEiN z dnia 29 kwietnia 2021 r., od 04.05.2021 r. do 14.05.2021 r. uczniowie klas 1-3 będą realizowali naukę w trybie stacjonarnym, natomiast uczniowie klas 4-8 będą kontynuowali naukę w trybie zdalnym, zgodnie z obowiązującymi w szkole procedurami wprowadzonymi 09.11.2020 r.   

            Dla uczniów klas ósmych nadal na terenie szkoły są organizowane konsultacje z przedmiotów egzaminacyjnych.  

          • "ORTOGRAFICZNE KASZOTY" - WYNIKI

          • UWAGA!!! 

            Finał Konkursu Ortograficznego – ,,Ortograficzne kaszoty” 2021

            wygrała uczennica klasy 8b - Alicja Mielcarska, tym samym zdobywając tytuł Mistrza Ortografii 2021

            II miejsce - Nadia Piasecka z 8b

            III miejsce - Maja Norkiewicz z 7a 

             

            Serdecznie gratulujemy!

            Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i życzymy sukcesów w przyszłym roku:)

             

          • Zmiana kalendarza szkolnego

          • W związku z pandemią Covid-19, z kalendarza roku szkolnego 2020/2021 zostały wykreślone zaplanowane na 29 kwietnia obchody Dnia Patrona Szkoły w formie festynu rodzinnego - w tym dniu odbywać będą się zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem lekcji, a Dzień Patrona będzie obchodzony w innej formie.

            Z kalendarza roku szkolnego 2020/2021 zostają wykreślone zaplanowane na sobotę 29 maja obchody Szkolnego Dnia Dziecka w formie festynu. Dzień ten będzie obchodzony 1 czerwca w formie zależnej od sytuacji epidemiologicznej w kraju.

            Dni 25-27 maja (egzamin ósmoklasisty) oraz 4 czerwca (piątek po święcie Bożego Ciała) są dniami wolnymi od zajęć dydaktyczno-wychowawczych. W tych dniach dzieci będą mogły korzystać z zajęć opiekuńczych na świetlicy.

          • "ORTOGRAFICZNE KASZOTY" - FINAŁ

          • UWAGA!!! 

            Już w najbliższą środę (28.04.),

            o godzinie 18.00,

            odbędzie się finał Konkursu Ortograficznego – ,,Ortograficzne kaszoty.

            Wezmą w nim udział uczniowie, którzy osiągnęli najwyższe wyniki w pierwszym etapie konkursu.

            Szczegółowych informacji udzielają polonistki.

          • Wyniki konkursu "Wielkanocna pisanka"

          • Wyniki konkursu na pisankę wielkanocną 2021. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną po odbiór dyplomów i nagród zaprosimy w terminie późniejszym.

            Klasy 1 – 3

            I miejsce

            • Natalia Dachniewska (2a)

            • Jagoda Guźniczak (2b)

            • Antonina Mikołajczyk (2b)

            II miejsce

            • Wojciech Polus (1a)

            • Jacek Kotara (1a)

            • Patrycja Pędzińska (2b)

            II miejsce

            • Paulina Szypura (1a)

            • Jan Panas (2a)

            • Franciszek Nowak (2b)

            Wyróżnienia

            • Adam Grembecki (1a)

            • Zuzanna Górniczak (1b)

            • Ignacy Bizon (2a)

            • Aniela Strulak (2a)

            • Bogumiła Łopka (3b)

            Klasy 4 – 6

            I miejsce

            • Laura Sopolinska (5)

            • Zofia Tomaszewska (6b)

            • Kacper Łukaszewski (6b)

            • Julia Szypura (6b)

            II miejsce

            • Adrianna Haliniak (4b)

            • Maja Wróblewska (5)

            • Nadia Grabowska (6b)

            III miejsce

            • Borys Śmigielski (4a)

            • Alicja Roszak (4b)

            • Karolina Zwolińska (6a)

            Wyróżnienia

            • Sara Bieńko (4a)

            • Adam Kamiński (4a)

            • Oktawian Michalak (4a)

            • Alexander Stalewski (4a)

            • Weronika Kurant (4b)

            • Patrycja Pietrzak (4b)

            • Laura Świercz (4b)

            • Maja Bieńko (5)

            • Alan Kwiecień (5)

            • Nikodem Orwat (5)

            Kornelia Strulak (5)

            • Alina Kłódczyńska (6a)

            • Zuzanna Szaj (6a)

            • Natalia Wardeńska (6a)

            • Natalia Grembecka (6b)

            • Bartosz Jackowski (6b)

            • Sandra Musiał (6b)

            • Daria Radoszewska (6b)

            • Weronika Walżyńska (6b)

            Klasy 7 – 8

            I miejsce

            • Hubert Stachowiak (7a)

            • Nadia Piasecka (8a)

            II miejsce

            • Alicja Mielcarska (8a)

            • Aleksandra Pietrzak (8a)

            • Natalia Stalewska (8a)

            III miejsce

            • Hubert Dachniewski (7b)

            Wyróżnienie

            • Oliwia Włoszyńska (8a)

          • Zmiany w WSO

          • WSO_zachowania_w_czasie_nauczania_zdalnego_(2).pdf

            OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW W TRAKCIE TRWANIA NAUKI ZDALNEJ

             

            KLASY I-III

            W klasach I – III, skala i kryteria wystawiania oceny z zachowania w trakcie nauki zdalnej nie zmieniają się i uwzględniają specyfikę bieżącej sytuacji.

             

            KLASY IV-VIII

            &1

            W czasie trwania nauki zdalnej nie zmieniają się ogólne kryteria wystawienia oceny z zachowania określone w rozdziale X, paragrafy 1-9 WSO.

            &2

            Zebrane punkty są podstawą do wystawienia oceny zachowania wg następującego przelicznika:

            zachowanie wzorowe

            +80

            bardzo dobre

            od +40 do +79

            dobre

            od +1 do +39

            poprawne

            od 0 do -39

            nieodpowiednie

            od -40 do -79

            naganne

            od -80

             

             

            Kryteria oceny zachowania

            Na czas trwania nauki zdalnej, nieobowiązujące kryteria zostały wykreślone. Nowe zapisy zaznaczono kolorem zielonym.

             

            Wysoka frekwencja (powyżej 95%).

            +10 p.

            na koniec semestru

             

             

            Wszystkie nieobecności usprawiedliwione.

            +5 p.

            na koniec semestru

             

            Brak spóźnień.

            +5 p.

            na koniec semestru

             

            Kultura osobista.

            +10 p.

            na koniec semestru

             

            Prawidłowe pełnienie funkcji związanych z SU: przewodniczący, zastępca, skarbnik i innych.

            od +5 p.
             do +10 p.

            na koniec semestru

             

            Odpowiedni (galowy) strój podczas uroczystości szkolnych

            Odpowiedni strój podczas klasowych uroczystości online

            + 2 p.

            każdorazowo

             

            Reprezentowanie szkoły na zewnątrz w poczcie sztandarowym.

            +5 p.

            każdorazowo

             

            Udział w zawodach sportowych

            + 3 p.

            każdorazowo

             

             

            Udział w konkursach przedmiotowych i pozaprzedmiotowych.

            + 3 p.

            każdorazowo

             

            Osiągnięcia w konkursach i zawodach – w zależności od rangi i etapu konkursu.

            od +5 p.
             do +30 p.

            każdorazowo

             

            Aktywny udział w zajęciach pozalekcyjnych – kołach zainteresowań.

            od +5 p.
             do +10 p.

            na koniec semestru

             

            Praca na rzecz klasy lub szkoły, np. gazetka online, pomoc w organizacji imprez szkolnych

            od +2 p. do +10 p.

            każdorazowo

             

             

            Praca na rzecz klasy lub szkoły.

            od +5 p.
             do +10 p.

            każdorazowo

             

            Koleżeńska pomoc w nauce

            od +5 p.
             do +10 p.

            na koniec semestru

             

            Udział w zbiórkach makulatury, zużytych baterii, plastikowych nakrętek (w zależności od ilości)

            od +1 p.
             do +6 p.

            każdorazowo

             

            Aktywny udział w akcjach Samorządu Uczniowskiego, np. konkursach międzyklasowych.

            od +2 p.
             do +5 p.

            każdorazowo

             

            Wzorowe zachowanie podczas wycieczek szkolnych (udzielanie pomocy i okazywanie życzliwości innym, przestrzeganie regulaminu)

            +5 p.

            każdorazowo

             

            Inne zachowania zasługujące na wyróżnienie.

            od +2 p.
             do +10 p.

            każdorazowo

             

            Premia za całkowity brak uwag.

            +10 p.

            na koniec semestru

             

            Pochwała Dyrektora Szkoły.

            +30 p.

            każdorazowo

             

             

            --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

             

             

            Nieusprawiedliwiona nieobecność.

            -3 p.

            za każdą godz. lekcyjną – podsumowanie raz w miesiącu

             

             

            Spóźnienie na zajęcia (począwszy od drugiego w półroczu).

            -1 p.

            za każde spóźnienie – podsumowanie raz w miesiącu

             

             

            Niewłaściwe zachowanie na lekcji, np. rozmowy, niewykonywanie poleceń nauczyciela, przeszkadzanie, jedzenie, wyrzucanie, wyciszanie uczestników podczas spotkania na Teams, spamowanie na czacie itp.

            od -2 p.
             do -5 p.

            każdorazowo

             

             

            Niewywiązywanie się z zadeklarowanych lub wyznaczonych zadań, zaniedbywanie obowiązków dot. klasy lub szkoły.

            od -2 p.
             do -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Brak odpowiedniego (galowego) stroju podczas uroczystości szkolnych

            -2 p.

            każdorazowo

             

             

            Nieodpowiednie zachowanie podczas wycieczek, imprez i uroczystości w szkole i poza nią

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Niszczenie mienia szkoły lub własności innych osób

            od -2 p.
             do -10 p.

            każdorazowo

             

             

            Używanie wulgarnego słownictwa.

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

            Palenie lub posiadanie papierosów tradycyjnych/e-papierosów; posiadanie tabaki, zapalniczek, innych akcesoriów

            -15 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Zażywanie lub bycie pod wpływem alkoholu lub środków psychoaktywnych (narkotyków, dopalaczy) na terenie szkoły

            -30 p.

            każdorazowo

             

             

            Wychodzenie poza teren szkoły podczas lekcji lub przerwy

            -10 p.

             

            Brak komunikacji z uczniem pomimo zalogowania na spotkanie w Teams.

            -2 p.

            każdorazowo

             

             

            Stosowanie agresji fizycznej (bicie,  popychanie itp.)

            od -10 p.
             do -20 p.

            każdorazowo

             

             

            Stosowanie agresji psychicznej (przezywanie, ubliżanie, dokuczanie, groźby, zastraszanie, łamanie zasad netykiety itp.).

            od -10 p.
             do -20 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Cyberprzemoc, Fotografowani, nagrywanie, filmowanie bez pozwolenia.

            -15 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Inne niewłaściwe zachowania zagrażające zdrowiu własnemu lub innych. np. bieganie po korytarzach, skakanie ze schodów itp.

            -3 p.

            każdorazowo

             

             

            Kradzież, przywłaszczenie mienia

            -20 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Kłamstwo, oszustwo, fałszowanie w tym plagiat. np. podpisów

            -10 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Arogancja wobec nauczycieli i pracowników szkoły.

            -15 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Niestosowny strój, np. koszulki odsłaniające brzuch/ramiona, bardzo krótkie szorty /minispódniczki, niestosowne napisy/rysunki na ubraniach, buty na wysokim obcasie

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Widoczny makijaż, tipsy, długie lub/i pomalowane paznokcie; piercing, tatuaże, farbowane włosy

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Inne niewłaściwe zachowania uczniów.

            od -2 p.
             do -20 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Używanie telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych

            -5 p.

            każdorazowo

             

             

             

            Nagana Dyrektora Szkoły.

            -30 p.

            każdorazowo

             

             

          • Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”

          • Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”

            Jury w składzie:

            Joanna Godawa, Małgorzata Andrzejczak, Izabela Minge i Agnieszka Drabikowska-Śrama

             

            Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”

            Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy. Ze względu na sytuację epidemiologiczną po odbiór dyplomów i nagród zapraszamy w terminie późniejszym (powiadomimy o tym na FB)

            Klasy I-III

            I miejsce Lena Wojnowska 2b

            II miejsce Jakub Wegner 2b

            III miejsce Franciszek Nowak 2b

            III miejsce Aniela Strulak 2a

            Wyróżnienia:

            Patrycja Pędzińska 2b 

            Bogumiła Łopka 3b 

            Natalia Dachniewska 2a

            Adam Grembecki 1a 

            Ignacy Bizon 2a

            Klasy IV-VI

            I miejsce Adrianna Haliniak 4b

            I miejsce Laura Świercz 4b

            II miejsce Kacper Łukaszewski 6b

            II miejsce Karolina Zwolińska 6a

            II miejsce Weronika Walżyńska 6b

            III miejsce Alexander Stalewski 4a

            III miejsce Kornelia Strulak 5

            III miejsce Alan Kwiecień 5

            III miejsce Nadia Grabowska 6b

            III miejsce Daria Radoszewska 6b

            Wyróżnienia:

            Bartosz Kuc 4a

            Borys Śmigielski 4a

            Sara Bieńko 4a

            Wojciech Radoszewski 4b

            Laura Sopolinska 5

            Oliwia Markiewicz 5

            Maja Wróblewska 5

            Klasy VII-VIII

            I miejsce Oliwia Włoszyńska 8a

            II miejsce Alicja Mielcarska 8a

            II miejsce Hubert Dachniewski 7b

            III miejsce Maksymilian Paterski 8a

            III miejsce Jagoda Nowak 7b

            Wyróżnienia:

            Adrian Kachel 7b

            Natalia Stalewska 8a

            Julia Ząbek 8b

            Hubert Stachowiak 7a

             

             

             

             

          • Rozporządzenie

          • Zgodnie z rozporządzeniem MEN od 22.03 2021 r. do 11.04.2021 r. uczniowie wszystkich klas szkoły podstawowej będą realizowali naukę w trybie zdalnym zgodnie z obowiązującymi w szkole procedurami wprowadzonymi 09.11.2020 r.  

            Ponadto w tym okresie, dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19, szkoła zorganizuje opiekę świetlicową oraz zajęcia zdalne na terenie szkoły. Warunkiem jest wniosek rodziców. 

            Dla uczniów klas ósmych nadal organizowane są konsultacje z przedmiotów egzaminacyjnych na terenie szkoły. 

      • Nagłówek

      •  

        Potrzebna pomoc wolontariuszy! 

        Grudzień zaczynamy pełną parą, już w sobotę Mikołajki, czekają nas dwa Eventy.

        1. Przedszkole Leśne Ludki organizuje koncert ,,Przedszkolakom pod choinkę”, potrzebujemy 6 wolontariuszy do pomocy przy organizacji koncertu i pomoc w sprzątaniu po koncercie w godzinach od 8:00-13:00😊
        2. W Golęczewie będzie organizowany Świąteczny Kiermasz Bożonarodzeniowy, potrzebujemy 10 wolontariuszy do pomocy przy jego organizacji (obsługa szatni, wsparcie Świętego Mikołaja, stoisko ze słodkościami, pisanie listów do św.Mikołaja itp.), potrzebujemy 10 wolontariuszy od 8:00-16:00

        Zapisy mailowo lub pod numerem telefonu 537097769 do czwartku.

        Pozdrawiam

        Agata Krzyścin

        Koordynator Wolontariatu

        Tel.537097769

        Administratorem Twoich Danych Osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchym Lesie. Szczegóły odnośnie podstaw prawnych przetwarzania oraz ochrony danych osobowych wraz z pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępne są  RODO – Ośrodek Pomocy Społecznej (suchylas.pl)