Aktualności
Wyprawka pierwszoklasisty
Zakończenie roku szkolnego
SUKCESY PIŁKAREK SP BIEDRUSKO
Piłkarki SP Biedrusko zajęły wczoraj 2 miejsce w półfinale wojewódzkim i awansowały do finału Wielkopolskiego Turnieju Orlika , który odbędzie się w 22 czerwca w Szamotułach . W pierwszym meczu półfinału nasze zawodniczki pokonały zespół z Łakoma 2 : 0, a w drugim po dramatycznym spotkaniu zremisowały z Trzcianką 1 : 1. Pierwsze miejsce zajął zespół z Trzcianki, który przy równej ilości punktów miał o jedną bramkę strzeloną więcej niż nasza drużyna. Do finału awansowały 2 zespoły .
Oto autorki tego osiągnięcia : Inga Abramowicz, Nina Burzyńska, Alina Kłódczyńska, Lena Konkowska, Nadia Konkowska, Antonina Łopka, Dagmara Matysiak, Zuzanna Szaj, Zofia Tecław i Karolina Zwolińska.
Natomiast dziś podopieczne trenera Kamińskiego grały w finale Poznańskiej Ligi Orliczek. Nasze piłkarki zajęły 5 miejsce, za co dostały puchar, medale i nagrody rzeczowe.
Waldemar Kamiński
SUKCESY PIŁKAREK SP BIEDRUSKO
Zebrania z rodzicami pierwszoklasistów
Zebranie z rodzicami przyszłych uczniów klas pierwszych odbędzie się 30.08.2021 r.
Klasa 1a o godz. 17.00
Klasa 1b o godz. 18.00.
21 czerwca 2021 r. na stronie internetowej szkoły zostanie zamieszczona informacja dotycząca "wyprawki" dla uczniów klas pierwszych.
Dzień Dziecka
Nauczanie hybrydowe od 17 maja
Od 17 maja br. klasy I-III kontynuują naukę stacjonarną, natomiast uczniowie klas IV-VIII rozpoczynają naukę w systemie hybrydowym.
Ważne!
Zgodnie z rozporządzeniem MEiN z dnia 29 kwietnia 2021 r., od 04.05.2021 r. do 14.05.2021 r. uczniowie klas 1-3 będą realizowali naukę w trybie stacjonarnym, natomiast uczniowie klas 4-8 będą kontynuowali naukę w trybie zdalnym, zgodnie z obowiązującymi w szkole procedurami wprowadzonymi 09.11.2020 r.
Dla uczniów klas ósmych nadal na terenie szkoły są organizowane konsultacje z przedmiotów egzaminacyjnych.
"ORTOGRAFICZNE KASZOTY" - WYNIKI
UWAGA!!!
Finał Konkursu Ortograficznego – ,,Ortograficzne kaszoty” 2021
wygrała uczennica klasy 8b - Alicja Mielcarska, tym samym zdobywając tytuł Mistrza Ortografii 2021
II miejsce - Nadia Piasecka z 8b
III miejsce - Maja Norkiewicz z 7a
Serdecznie gratulujemy!
Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział i życzymy sukcesów w przyszłym roku:)
Zmiana kalendarza szkolnego
W związku z pandemią Covid-19, z kalendarza roku szkolnego 2020/2021 zostały wykreślone zaplanowane na 29 kwietnia obchody Dnia Patrona Szkoły w formie festynu rodzinnego - w tym dniu odbywać będą się zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem lekcji, a Dzień Patrona będzie obchodzony w innej formie.
Z kalendarza roku szkolnego 2020/2021 zostają wykreślone zaplanowane na sobotę 29 maja obchody Szkolnego Dnia Dziecka w formie festynu. Dzień ten będzie obchodzony 1 czerwca w formie zależnej od sytuacji epidemiologicznej w kraju.
Dni 25-27 maja (egzamin ósmoklasisty) oraz 4 czerwca (piątek po święcie Bożego Ciała) są dniami wolnymi od zajęć dydaktyczno-wychowawczych. W tych dniach dzieci będą mogły korzystać z zajęć opiekuńczych na świetlicy.
Nauczanie zdalne
Dotychczasowe obostrzenia w funkcjonowaniu szkoły zostały przedłużone do 2 maja br.
"ORTOGRAFICZNE KASZOTY" - FINAŁ
UWAGA!!!
Już w najbliższą środę (28.04.),
o godzinie 18.00,
odbędzie się finał Konkursu Ortograficznego – ,,Ortograficzne kaszoty”.
Wezmą w nim udział uczniowie, którzy osiągnęli najwyższe wyniki w pierwszym etapie konkursu.
Szczegółowych informacji udzielają polonistki.

Nauczanie zdalne
Dotychczasowe obostrzenia w funkcjonowaniu szkoły zostały przedłużone do 25 kwietnia br.
Zarządzenie - nauka zdalna do 9 kwietnia
Życzenia
Wyniki konkursu "Wielkanocna pisanka"
Wyniki konkursu na pisankę wielkanocną 2021. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną po odbiór dyplomów i nagród zaprosimy w terminie późniejszym.
Klasy 1 – 3
I miejsce
• Natalia Dachniewska (2a)
• Jagoda Guźniczak (2b)
• Antonina Mikołajczyk (2b)
II miejsce
• Wojciech Polus (1a)
• Jacek Kotara (1a)
• Patrycja Pędzińska (2b)
II miejsce
• Paulina Szypura (1a)
• Jan Panas (2a)
• Franciszek Nowak (2b)
Wyróżnienia
• Adam Grembecki (1a)
• Zuzanna Górniczak (1b)
• Ignacy Bizon (2a)
• Aniela Strulak (2a)
• Bogumiła Łopka (3b)
Klasy 4 – 6
I miejsce
• Laura Sopolinska (5)
• Zofia Tomaszewska (6b)
• Kacper Łukaszewski (6b)
• Julia Szypura (6b)
II miejsce
• Adrianna Haliniak (4b)
• Maja Wróblewska (5)
• Nadia Grabowska (6b)
III miejsce
• Borys Śmigielski (4a)
• Alicja Roszak (4b)
• Karolina Zwolińska (6a)
Wyróżnienia
• Sara Bieńko (4a)
• Adam Kamiński (4a)
• Oktawian Michalak (4a)
• Alexander Stalewski (4a)
• Weronika Kurant (4b)
• Patrycja Pietrzak (4b)
• Laura Świercz (4b)
• Maja Bieńko (5)
• Alan Kwiecień (5)
• Nikodem Orwat (5)
Kornelia Strulak (5)
• Alina Kłódczyńska (6a)
• Zuzanna Szaj (6a)
• Natalia Wardeńska (6a)
• Natalia Grembecka (6b)
• Bartosz Jackowski (6b)
• Sandra Musiał (6b)
• Daria Radoszewska (6b)
• Weronika Walżyńska (6b)
Klasy 7 – 8
I miejsce
• Hubert Stachowiak (7a)
• Nadia Piasecka (8a)
II miejsce
• Alicja Mielcarska (8a)
• Aleksandra Pietrzak (8a)
• Natalia Stalewska (8a)
III miejsce
• Hubert Dachniewski (7b)
Wyróżnienie
• Oliwia Włoszyńska (8a)
Zmiany w WSO
WSO_zachowania_w_czasie_nauczania_zdalnego_(2).pdf
OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW W TRAKCIE TRWANIA NAUKI ZDALNEJ
KLASY I-III
W klasach I – III, skala i kryteria wystawiania oceny z zachowania w trakcie nauki zdalnej nie zmieniają się i uwzględniają specyfikę bieżącej sytuacji.
KLASY IV-VIII
&1
W czasie trwania nauki zdalnej nie zmieniają się ogólne kryteria wystawienia oceny z zachowania określone w rozdziale X, paragrafy 1-9 WSO.
&2
Zebrane punkty są podstawą do wystawienia oceny zachowania wg następującego przelicznika:
zachowanie wzorowe
+80
bardzo dobre
od +40 do +79
dobre
od +1 do +39
poprawne
od 0 do -39
nieodpowiednie
od -40 do -79
naganne
od -80
Kryteria oceny zachowania
Na czas trwania nauki zdalnej, nieobowiązujące kryteria zostały wykreślone. Nowe zapisy zaznaczono kolorem zielonym.
Wysoka frekwencja (powyżej 95%).
+10 p.
na koniec semestru
Wszystkie nieobecności usprawiedliwione.
+5 p.
na koniec semestru
Brak spóźnień.
+5 p.
na koniec semestru
Kultura osobista.
+10 p.
na koniec semestru
Prawidłowe pełnienie funkcji związanych z SU: przewodniczący, zastępca, skarbnik i innych.
od +5 p.
do +10 p.na koniec semestru
Odpowiedni (galowy) strój podczas uroczystości szkolnychOdpowiedni strój podczas klasowych uroczystości online
+ 2 p.
każdorazowo
Reprezentowanie szkoły na zewnątrz w poczcie sztandarowym.
+5 p.
każdorazowo
Udział w zawodach sportowych+ 3 p.każdorazowoUdział w konkursach przedmiotowych i pozaprzedmiotowych.
+ 3 p.
każdorazowo
Osiągnięcia w konkursach i zawodach – w zależności od rangi i etapu konkursu.
od +5 p.
do +30 p.każdorazowo
Aktywny udział w zajęciach pozalekcyjnych – kołach zainteresowań.
od +5 p.
do +10 p.na koniec semestru
Praca na rzecz klasy lub szkoły, np. gazetka online,
pomoc w organizacji imprez szkolnychod +2 p. do +10 p.
każdorazowo
Praca na rzecz klasy lub szkoły.
od +5 p.
do +10 p.każdorazowo
Koleżeńska pomoc w nauce
od +5 p.
do +10 p.na koniec semestru
Udział w zbiórkach makulatury, zużytych baterii, plastikowych nakrętek (w zależności od ilości)
od +1 p.
do +6 p.każdorazowo
Aktywny udział w akcjach Samorządu Uczniowskiego, np. konkursach międzyklasowych.
od +2 p.
do +5 p.każdorazowo
Wzorowe zachowanie podczas wycieczek szkolnych (udzielanie pomocy i okazywanie życzliwości innym, przestrzeganie regulaminu)+5 p.każdorazowoInne zachowania zasługujące na wyróżnienie.
od +2 p.
do +10 p.każdorazowo
Premia za całkowity brak uwag.
+10 p.
na koniec semestru
Pochwała Dyrektora Szkoły.
+30 p.
każdorazowo
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieusprawiedliwiona nieobecność.
-3 p.
za każdą godz. lekcyjną – podsumowanie raz w miesiącu
Spóźnienie na zajęcia (począwszy od drugiego w półroczu).
-1 p.
za każde spóźnienie – podsumowanie raz w miesiącu
Niewłaściwe zachowanie na lekcji, np. rozmowy, niewykonywanie poleceń nauczyciela, przeszkadzanie, jedzenie, wyrzucanie, wyciszanie uczestników podczas spotkania na Teams, spamowanie na czacie itp.
od -2 p.
do -5 p.każdorazowo
Niewywiązywanie się z zadeklarowanych lub wyznaczonych zadań, zaniedbywanie obowiązków dot. klasy lub szkoły.
od -2 p.
do -5 p.każdorazowo
Brak odpowiedniego (galowego) stroju podczas uroczystości szkolnych-2 p.każdorazowoNieodpowiednie zachowanie podczas wycieczek, imprez i uroczystości w szkole i poza nią-5 p.każdorazowoNiszczenie mienia szkoły lub własności innych osóbod -2 p.
do -10 p.każdorazowoUżywanie wulgarnego słownictwa.
-5 p.
każdorazowo
Palenie lub posiadanie papierosów tradycyjnych/e-papierosów; posiadanie tabaki, zapalniczek, innych akcesoriów-15 p.każdorazowoZażywanie lub bycie pod wpływem alkoholu lub środków psychoaktywnych (narkotyków, dopalaczy) na terenie szkoły-30 p.każdorazowoWychodzenie poza teren szkoły podczas lekcji lub przerwy-10 p.Brak komunikacji z uczniem pomimo zalogowania na spotkanie w Teams.
-2 p.
każdorazowoStosowanie agresji fizycznej (bicie, popychanie itp.)od -10 p.
do -20 p.każdorazowoStosowanie agresji psychicznej (przezywanie, ubliżanie, dokuczanie, groźby, zastraszanie, łamanie zasad netykiety itp.).
od -10 p.
do -20 p.każdorazowo
Cyberprzemoc, Fotografowani, nagrywanie, filmowanie bez pozwolenia.
-15 p.
każdorazowo
Inne niewłaściwe zachowania zagrażające zdrowiu własnemu lub innych.
np. bieganie po korytarzach, skakanie ze schodów itp.-3 p.
każdorazowo
Kradzież, przywłaszczenie mienia-20 p.każdorazowoKłamstwo, oszustwo, fałszowanie w tym plagiat.
np. podpisów-10 p.
każdorazowo
Arogancja wobec nauczycieli i pracowników szkoły.
-15 p.
każdorazowo
Niestosowny strój, np. koszulki odsłaniające brzuch/ramiona, bardzo krótkie szorty /minispódniczki, niestosowne napisy/rysunki na ubraniach, buty na wysokim obcasie-5 p.każdorazowoWidoczny makijaż, tipsy, długie lub/i pomalowane paznokcie; piercing, tatuaże, farbowane włosy-5 p.każdorazowoInne niewłaściwe zachowania uczniów.
od -2 p.
do -20 p.każdorazowo
Używanie telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych-5 p.każdorazowoNagana Dyrektora Szkoły.
-30 p.
każdorazowo
Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”
Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”
Jury w składzie:
Joanna Godawa, Małgorzata Andrzejczak, Izabela Minge i Agnieszka Drabikowska-Śrama
Wyniki konkursu fotograficznego “Puk, puk. Kto tam? Wiosna!”
Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy. Ze względu na sytuację epidemiologiczną po odbiór dyplomów i nagród zapraszamy w terminie późniejszym (powiadomimy o tym na FB)
Klasy I-III
I miejsce Lena Wojnowska 2b
II miejsce Jakub Wegner 2b
III miejsce Franciszek Nowak 2b
III miejsce Aniela Strulak 2a
Wyróżnienia:
Patrycja Pędzińska 2b
Bogumiła Łopka 3b
Natalia Dachniewska 2a
Adam Grembecki 1a
Ignacy Bizon 2a
Klasy IV-VI
I miejsce Adrianna Haliniak 4b
I miejsce Laura Świercz 4b
II miejsce Kacper Łukaszewski 6b
II miejsce Karolina Zwolińska 6a
II miejsce Weronika Walżyńska 6b
III miejsce Alexander Stalewski 4a
III miejsce Kornelia Strulak 5
III miejsce Alan Kwiecień 5
III miejsce Nadia Grabowska 6b
III miejsce Daria Radoszewska 6b
Wyróżnienia:
Bartosz Kuc 4a
Borys Śmigielski 4a
Sara Bieńko 4a
Wojciech Radoszewski 4b
Laura Sopolinska 5
Oliwia Markiewicz 5
Maja Wróblewska 5
Klasy VII-VIII
I miejsce Oliwia Włoszyńska 8a
II miejsce Alicja Mielcarska 8a
II miejsce Hubert Dachniewski 7b
III miejsce Maksymilian Paterski 8a
III miejsce Jagoda Nowak 7b
Wyróżnienia:
Adrian Kachel 7b
Natalia Stalewska 8a
Julia Ząbek 8b
Hubert Stachowiak 7a
Plan lekcji I-III na czas nauczania zdalnego
Rozporządzenie
Zgodnie z rozporządzeniem MEN od 22.03 2021 r. do 11.04.2021 r. uczniowie wszystkich klas szkoły podstawowej będą realizowali naukę w trybie zdalnym zgodnie z obowiązującymi w szkole procedurami wprowadzonymi 09.11.2020 r.
Ponadto w tym okresie, dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19, szkoła zorganizuje opiekę świetlicową oraz zajęcia zdalne na terenie szkoły. Warunkiem jest wniosek rodziców.
Dla uczniów klas ósmych nadal organizowane są konsultacje z przedmiotów egzaminacyjnych na terenie szkoły.
Nagłówek
Potrzebna pomoc wolontariuszy!
Grudzień zaczynamy pełną parą, już w sobotę Mikołajki, czekają nas dwa Eventy.
- Przedszkole Leśne Ludki organizuje koncert ,,Przedszkolakom pod choinkę”, potrzebujemy 6 wolontariuszy do pomocy przy organizacji koncertu i pomoc w sprzątaniu po koncercie w godzinach od 8:00-13:00😊
- W Golęczewie będzie organizowany Świąteczny Kiermasz Bożonarodzeniowy, potrzebujemy 10 wolontariuszy do pomocy przy jego organizacji (obsługa szatni, wsparcie Świętego Mikołaja, stoisko ze słodkościami, pisanie listów do św.Mikołaja itp.), potrzebujemy 10 wolontariuszy od 8:00-16:00
Zapisy mailowo lub pod numerem telefonu 537097769 do czwartku.
Pozdrawiam
Agata Krzyścin
Koordynator Wolontariatu
Tel.537097769
Administratorem Twoich Danych Osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchym Lesie. Szczegóły odnośnie podstaw prawnych przetwarzania oraz ochrony danych osobowych wraz z pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępne są RODO – Ośrodek Pomocy Społecznej (suchylas.pl)
Archiwum Aktualności
- Grudzień 2025
- Listopad 2025
- Październik 2025
- Wrzesień 2025
- Sierpień 2025
- Lipiec 2025
- Czerwiec 2025
- Maj 2025
- Kwiecień 2025
- Marzec 2025
- Luty 2025
- Styczeń 2025
- Grudzień 2024
- Listopad 2024
- Wrzesień 2024
- Czerwiec 2024
- Maj 2024
- Kwiecień 2024
- Marzec 2024
- Luty 2024
- Styczeń 2024
- Grudzień 2023
- Listopad 2023
- Październik 2023
- Wszystkie
